Correct Century VIII: Master Grade 1/100 Concept 6-2-1 Turn X
Concept 6-2-1 Turn X
Reklama
Frakcja Gingham Fleet
Pilot: Gym Gingham
Początek budowy póki co był raczej standardowy, ot kilka dużych zdjęć, z czego większość to złącza na pozostałe elementy. Nawet panelowania nie było zbyt wiele. Jedyne co sprawiło mi problem to dwie naklejki na klatkę piersiową, bo nie specjalnie mi się chciało wierzyć, że to ma wyglądać w ten a nie inny sposób.
Nieco więcej składania niż zwykle, głównie dlatego iż Turn X ma w głowie kokpit, zatem dostajemy mały mechanizm jego otwierania na twarzy. Panelowania też nie było tutaj zbyt wiele.Mamy też wybór naklejki na oczy, albo czarny jednolity pas, bądź z oczami (ja się zdecydowałem, na oczy).
Ręce składają się z dwóch komponentów, górną i dolną część. W wypadku górnej części mamy klasyczne odbicie lustrzane i trochę panelowania. Dolna część różni się między prawą a lewą ręką. Lewa to w zasadzie standardowa ręka z tym nowym paskudnym manipulatorem. Za to prawa to jeden z najbardziej charakterystycznych elementów Turn X’a. Rozkłada, z bardzo dobrze przemyślanym i łatwym w budowie mechanizmie. Tutaj musiałem uważać aby kolejne „palce” trafiały we właściwe gniazda. Panelowanie w rękach wydaje się drobne, ale podkreśla sporo detali i linii podziału jest naprawdę sporo.
Bez wątpienia był to dla mnie najgorszy w budowie element, choć z pozoru wydaje się on dosyć łatwy. Niestety głównym winowajcą jest nieco nieczytelna instrukcja, przez co większość części wpinałem mocno na czuja. Niemniej metodą prób i błędów w końcu mi się udało!
Tutaj to klasyk wszystko składa się z paru części i ewentualnego (choć w zasadzie zbędnego panelowania). Broń bardzo dobrze siedzi w swoich gniazdach w plecaku za wyjątkiem pistoletu, któryalbo nie chce tam siedzieć, albo nie wiem jak to zrobić, bo instrukcja i tutaj nie jest przesadnie pomocna.
Reklama