Cholera, masakrycznie zaśmiecamy temat Lema. Może któryś z modów przeniesie to do działu Kiermasz?
MaqBaq - jeśli płaciłeś przez PayPala to masz chyba do 180 dni od wysłania płatności na założenie roszczenia. Zaloguj się do konta PayPal i z jego poziomu wskaż transakcję, którą chciałbyś reklamować.
Mój kącik małego chłopca - kolekcja Lemo
- MaqBaq
- Posty: 321
- Rejestracja: śr cze 21, 2017 11:04 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Mój kącik małego chłopca - kolekcja Lemo
Również proszę o przeniesienie wątku do innego działu:) Niech to będzie przestroga dla potomnych!
Dzwoniłem do PayPala i uzyskałem informację, że jest możliwość złożenia takiej reklamacji i to pomimo faktu, iż nie posiadam u nich konta i nie posiadałem takiego w momencie dokonywania transakcji . Musiałbym jednak takie konto założyć i dopiero wtedy złożyć reklamację do transakcji wykonanej POPRZEZ ich serwis. Oczywiście po założeniu konta PayPal i po zalogowaniu transakcja nie będzie widoczna w historii, tak więc konieczny będzie kontakt telefoniczny.
Zdecydowałem się jednak skontaktować z moim bankiem i właśnie tam złożyć reklamację. Oczywiście z początku konsultant informował mnie, że taka reklamacja raczej nie będzie pozytywnie rozpatrzona, gdyż winę ponosi tu nieuczciwy sprzedawca a nie bank. Gadka jednak diametralnie się zmieniła, kiedy spytałem czy reklamacja będzie rozpatrywana w trybie Chargeback. Po chwili konsultacji (z działem reklamacji?) pracownik banku poinformował mnie, że reklamacja raczej na pewno zostanie rozpatrzona pozytywnie Tak więc czekam (do 30 dni kalendarzowych), poinformuję Was o dalszym rozwoju sprawy.
Dzwoniłem do PayPala i uzyskałem informację, że jest możliwość złożenia takiej reklamacji i to pomimo faktu, iż nie posiadam u nich konta i nie posiadałem takiego w momencie dokonywania transakcji . Musiałbym jednak takie konto założyć i dopiero wtedy złożyć reklamację do transakcji wykonanej POPRZEZ ich serwis. Oczywiście po założeniu konta PayPal i po zalogowaniu transakcja nie będzie widoczna w historii, tak więc konieczny będzie kontakt telefoniczny.
Zdecydowałem się jednak skontaktować z moim bankiem i właśnie tam złożyć reklamację. Oczywiście z początku konsultant informował mnie, że taka reklamacja raczej nie będzie pozytywnie rozpatrzona, gdyż winę ponosi tu nieuczciwy sprzedawca a nie bank. Gadka jednak diametralnie się zmieniła, kiedy spytałem czy reklamacja będzie rozpatrywana w trybie Chargeback. Po chwili konsultacji (z działem reklamacji?) pracownik banku poinformował mnie, że reklamacja raczej na pewno zostanie rozpatrzona pozytywnie Tak więc czekam (do 30 dni kalendarzowych), poinformuję Was o dalszym rozwoju sprawy.
Re: Mój kącik małego chłopca - kolekcja Lemo
Mam konto na PP i przez nie płacę.
Pieniążki wróciły do mnie na szczęście.
Nie ma problemu z OT, mam nadzieję, że odzyskasz kasę...
Pieniążki wróciły do mnie na szczęście.
Nie ma problemu z OT, mam nadzieję, że odzyskasz kasę...
Moja kolekcja: viewtopic.php?f=7&p=19#p19
- MaqBaq
- Posty: 321
- Rejestracja: śr cze 21, 2017 11:04 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Mój kącik małego chłopca - kolekcja Lemo
Ostateczny update - PayPal odzyskał pieniądze i już mam je na koncie. Minęło pół roku (!) od transakcji i to przez moją nieuwagę powstał problem. Co prawda trzeba było się kilkukrotnie przypominać, ale ważny jest efekt końcowy:) Brawo PayPal!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość